cubase-sx-3-dla-zapalencow full scan, ebooki
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
5
SpiS TREśCi
Praca z szablonami .............................................................................33
Rozpoczęcie projektu przy użyciu standardowo zainstalowanych
szablonów ................................................................33
Tworzenie własnych szablonów ....................................................35
Rozdział 3
Nagrywanie audio ........................................................39
Dodawanie i ustawienia ścieżki audio .................................................40
Dodawanie ścieżki audio ..............................................................40
Ustawienie wejścia ścieżki i włączanie monitoringu ścieżki...........42
Praca z kanałami wejściowymi (tylko w wersji SX) ..............................44
Ustawianie poziomu wejścia — wzmocnienie wejścia ..................45
Od pokręteł do suwaków .............................................................46
Ustawianie poziomów nagrywania ...............................................47
Nagrywanie audio ..............................................................................48
Ustawianie tempa utworu ............................................................48
Używanie metronomu ..................................................................49
Nagrywanie — używanie Punch In i Punch Out ............................50
Nagrywanie z efektami .................................................................53
Rozdział 4
Nagrywanie MiDi .........................................................57
Ładowanie projektu samouczka .........................................................58
Dodawanie ścieżki MIDI ......................................................................59
Łączenie wejść i wyjść ścieżki MIDI .....................................................59
Nagrywanie MIDI ................................................................................61
Ustawianie lokalizatorów — Punch In i Punch Out .......................61
Nagrywanie ................................................................................63
Nagrywanie w cyklach — tryby nagrywania .................................64
Rozdział 5
Aranżacja w oknie projektu .........................................69
Poruszanie się po oknie projektu ........................................................70
Inspector ścieżki ...........................................................................70
Zoom projektu ..............................................................................71
Aranżowanie za pomocą Project Window ..........................................78
Kopiowanie zdarzeń audio i fragmentów MIDI .............................78
6
SpiS TREśCi
Usuwanie zdarzeń audio lub partii MIDI .......................................80
Dzielenie i przesuwania zdarzeń audio i partii MIDI ......................81
Sklejanie zdarzeń i partii ...............................................................84
Zmiana rozmiaru zdarzeń i partii ..................................................85
Zmiana rozmiaru partii MIDI .........................................................88
Rozdział 6
Edycja audio — Sample Editor i Audio part Editor ......91
Edycja zdarzeń audio ..........................................................................92
Wgrywanie samouczka projektu ...................................................92
Przycinanie zdarzeń audio ............................................................93
Tworzenie regionów ...........................................................................97
Praca z nakładającymi się na siebie zdarzeniami audio
i tworzenie przenikania .................................................105
Ustawianie zdarzenia audio z przodu .........................................105
Tworzenie i edycja przenikania....................................................107
Audio Part Editor ..............................................................................110
Tworzenie partii audio ................................................................111
Edycja partii audio ......................................................................111
Przesłuchiwanie zdarzeń w partii audio ......................................114
Rozdział 7
Edycja MiDi ................................................................115
Edycja informacji o nutach MIDI .......................................................116
Samouczek projektu ...................................................................116
Zmiana wysokości .......................................................................116
Korygowanie precyzji grania .......................................................119
Zmiana
dynamiki
.....................................................................121
Kwantyzacja MIDI .............................................................................127
Rozdział 8
praca z instrumentami VST ........................................131
Wgrywanie instrumentu VST ............................................................132
Łączenie ścieżki MIDI z instrumentem...............................................134
Zamrażanie instrumentów VST .........................................................137
Zamrażanie instrumentu .............................................................137
Odmrażanie instrumentu ............................................................139
7
SpiS TREśCi
Rozdział 9
poznajemy mikser ......................................................141
Regulacja głośności i panoramy kanału ............................................142
Wyciszanie i solo kanałów ................................................................145
Wyciszanie i solo pojedynczych kanałów ....................................145
Funkcje Global Unmute i Global Unsolo ......................................146
Widok kanałów miksera ...................................................................147
Ukrywanie kanałów ....................................................................147
Zachowywanie i przywracanie ustawień widoku miksera ...........149
Rozdział 10
Stosowanie korekcji i efektów .......................................151
Stosowanie korekcji kanału ..............................................................152
Wstawianie efektów do kanału.........................................................155
Praca z kanałami FX ..........................................................................159
Rozszerzanie miksera ..................................................................161
Przetwarzanie audio ofline ..............................................................164
Stosowanie standardowego przetwarzania audio ......................164
Stosowanie wtyczek audio w trybie ofline .................................166
Rozdział 11
Automatyzacja i wskazówki odnośnie miksowania ...169
Nagrywanie ruchu suwaków miksera ...............................................170
Automatyzacja korektora ..................................................................175
Wskazówki odnośnie miksera — kanały grupowe i połączone .........177
Kanały grupy ..............................................................................177
Łączenie kanałów .......................................................................181
Rozdział 12
Kończenie miksu .........................................................183
Zgrywanie miksu ..............................................................................184
Tworzenie pliku MP3 .........................................................................188
Rozdział 13
Dostosowywanie Cubase ...........................................191
Dostosowywanie panelu transportu .................................................192
Używanie ustawień widoków panelu transportu ........................192
Dostosowywanie składników ......................................................193
8
SpiS TREśCi
Zmiana kolorów partii i zdarzeń .......................................................194
Dostosowywanie paska narzędzi ......................................................195
Opcje startowe .................................................................................197
Obszary robocze ...............................................................................200
Tworzenie obszaru roboczego ....................................................200
Dostęp do obszarów roboczych ..................................................202
Rozdział 14
Zarządzanie plikami — Audio pool ............................203
Importowanie audio .........................................................................204
Wstawianie audio do projektu ..........................................................207
Usuwanie nieużywanych plików .......................................................208
Rozdział 15
praca z hitpointami ....................................................211
Tworzenie hitpointów .......................................................................212
Cięcie audio na hitpointach ..............................................................217
Zmiana tempa ..................................................................................218
Kwantyzacja audio............................................................................222
Rozdział 16
połączenia VST i menedżer MiDi ................................225
Przypisywanie wejść i wyjść interfejsu audio .....................................226
Tworzenie magistral ..........................................................................230
Tworzenie magistrali wejściowej stereo ......................................230
Tworzenie magistrali wejściowej mono .......................................231
Tworzenie magistrali wyjściowej stereo ......................................233
Menedżer urządzeń MIDI..................................................................235
Dodatek A
Dodatkowe edytory MiDi ...........................................241
Edycja ścieżki perkusji .......................................................................242
Otwieranie partytury ........................................................................245
List Editor .........................................................................................246
[ Pobierz całość w formacie PDF ]