czarna księga perswazji. używaj nlp, Zlotemysli.pl - TYLKO FULL WERSJE!, ebooki

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
ID
DO:

Spis treści
Czarna księga perswazji.
Używaj NLP, by zdobyć
wszystko, czego pragniesz
KATALOG KSI
EK:

Katalog online

Bestsellery

Nowe książki

Zapowiedzi
Autor: Rintu Basu
Tłumaczenie: Wojciech Sztukowski
ISBN: 978-83-246-3005-9
Practical NLP Language Patterns for Getting
The Response You Want
Format: 140
×
208, stron: 200
CENNIK I INFORMACJE:
o nowościach

Zamów cennik
Bierz z życia wszystko, czego chcesz… i jeszcze więcej
• Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim?
• Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych?
• Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji?
• Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy?
OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym
polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu
lub zdrowiu!
Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców
językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach
życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty.
Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób,
że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą
się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji
na własnych warunkach — siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze.
• Menedżerowie — dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły!
• Rodzice — nauczcie się skutecznie ośmielać i wspierać swoje dzieci!
• Nauczyciele — przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę.
• Handlowcy — poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do „tak”.
• Pary — zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku.
• Single — przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre
wrażenie.
• Podwładni — przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania.
• Klienci — sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane.
CZYTELNIA:

Fragmenty książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowo
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. 32 230 98 63
e-mail
redakcja:
redakcjawww@onepress.pl
informacje:
o księgarni onepress.pl
Persuasion Skills Black Book
Spis treci
Powiedzieli o Czarnej ksidze .................................................................... 7
Podzikowania ......................................................................................... 11
Przedmowa .............................................................................................. 12
Wprowadzenie ......................................................................................... 14
Wartoci, etyka i manipulacja ................................................................. 16
Jak korzysta z tej ksiki? ...................................................................... 18
10 minut praktyki dziennie ....................................................................... 21
N
AJWANIEJSZE KWESTIE
......................................................................... 22
Zmiana kierunku myli rozmówcy ............................................................ 23
P
RZYKAD Z JEDNYM POSUNICIEM
............................................................. 26
Z
ASTOSOWANIA WZORCA REDEFINICJI
.......................................................... 27
WICZENIE WZORCA
................................................................................ 29
C
ZY JESTE NAPRAWD ZAANGAOWANY W
NAUK
UMIEJTNOCI PERSWAZJI
? ... 30
W
ICEJ PRZYKADÓW I ILUSTRACJI WZORCA REDEFINICJI
................................. 31
Ramy porozumienia ................................................................................. 33
U
ZYSKIWANIE ZGODY I WYKLUCZAJCE SPRZECIW WARUNKOWANIE
.................... 34
R
AMY POROZUMIENIA
.............................................................................. 34
P
ROSTE WICZENIE
................................................................................. 35
R
AMY POROZUMIENIA RAZ JESZCZE
............................................................. 35
Z
GADZA SI NA WSZYSTKO
? .................................................................... 36
W
ARIACJE NA TEMAT
............................................................................... 38
D
RUGA CZ FRAZY
............................................................................... 39
Jak by przekonujcym? ......................................................................... 41
P
OMYSY NA ZASTOSOWANIA WZORCÓW
...................................................... 43
T
ECHNIKA SPRZEDAY
:
BUDOWANIE

ZBIORÓW
TAK
” ....................................... 45
T
ECHNIKA
NLP:
HIPNOTYCZNE DOPASOWYWANIE I
PROWADZENIE
...................... 46
T
ECHNIKA HIPNOTYCZNA
:
PRZERWANIE WZORCA
NLP ..................................... 46
P
RZYKAD PRZERWANIA WZORCA
............................................................... 47
Z
MIANA POSTRZEGANIA
............................................................................ 48
P
OZYCJE PERCEPCYJNE I NATURA RZECZYWISTOCI
........................................ 49
P
OZYCJE PERCEPCYJNE I NATURA JESZCZE JEDNEJ RZECZYWISTOCI
.................. 51
R
ADZENIE SOBIE ZE SPRZECIWEM I HIPNOTYCZNE WZORCE JZYKOWE
................. 51
NLP
A RADZENIE SOBIE ZE SPRZECIWEM
...................................................... 53
U
KRYTA HIPNOZA W RZECZYWISTYM WIECIE
................................................ 54
N
AJWANIEJSZA TAJEMNICA PERSWAZJI
NLP ............................................... 55
3
 Rintu Basu
Uywanie prostych sów w celu dodawania i usuwania myli .................. 57
P
OSUGIWANIE SI PROSTYMI SOWAMI
W CELU WYWIERANIA WIKSZEGO WPYWU NA INNYCH
................................. 57
By na tyle pewnym siebie, by wiczy w rzeczywistych sytuacjach ....... 63
P
OZBD SI OBAW PRZED PORAK
........................................................... 63
W
YKORZYSTYWANIE POZYCJI PERCEPCYJNYCH
W CELU STWORZENIA BARDZIEJ PRZEKONUJCEJ OSOBOWOCI
....................... 66
N
AUCZ SI MÓWI DO SIEBIE TAK
,
BY BUDOWA POZYTYWN SAMOOCEN
........... 68
Wzorce wiadomoci ............................................................................... 70
W
ZORCE WIADOMOCI
NLP .................................................................... 71
P
RZYKADY WZORCÓW WIADOMOCI
......................................................... 72
Dobry kontakt… wicej ni naladowanie? ............................................. 76
C
ZYM JEST DOBRY KONTAKT
? —
PODSTAWY
............................................... 77
S
TANDARDOWE PODEJCIE DO PROCESU
NAWIZYWANIA DOBREGO KONTAKTU W
NLP
.......................................... 77
D
OBRY KONTAKT W JEDNYM ATWYM KROKU
................................................ 80
U
KRYTA KONTROLA NAD PRZEBIEGIEM ROZMOWY
........................................... 81
Dopasowywanie i prowadzenie … ........................................................... 84
D
OPASOWUJ SI I PROWAD
...................................................................... 85
T
RADYCYJNA HIPNOTYCZNA TECHNIKA SPRZEDAY
......................................... 85
P
RZYKADY DOPASOWYWANIA I PROWADZENIA
.............................................. 88
H
IPNOTYCZNY JZYK
NLP:
RZUTOWANIE W PRZYSZO
................................. 89
R
EZULTATY DOPASOWYWANIA I PROWADZENIA
.............................................. 90
H
IPNOTYCZNY JZYK
:
WARUNEK
................................................................. 91
J
ESZCZE JEDEN ASPEKT DOPASOWYWANIA I PROWADZENIA
............................... 92
Wykorzystywanie wewntrznych reprezentacji do ukrytego
ukierunkowywania myli ......................................................................... 94
K
LUCZ DO TECHNIK PERSWAZJI ODDZIAUJCYCH NA PODWIADOMO

M
ÓW O TYM
,
CO CHCESZ UMIECI W UMYLE ROZMÓWCY
........................... 95
P
RZYKAD UKRYTEJ HIPNOZY
..................................................................... 98
C
ZY ZASTOSOWANIE HIPNOTYCZNYCH WZORCÓW JZYKOWYCH JEST
MANIPULACJ
? ................................................................................... 98
Pytania s odpowiedzi ......................................................................... 101
D
LACZEGO MIABY CHCIE WPROWADZI ODBIORC W GBSZY TRANS
? ........ 102
Z
MYSOWY JZYK
NLP:
ROZWIJANIE PROCESOWYCH
HIPNOTYCZNYCH WZORCÓW
JZYKOWYCH
.................................................................................... 103
P
YTANIE
NLP
JEST ODPOWIEDZI
............................................................. 105
H
IPNOTYCZNE WICZENIE
NLP ................................................................ 110
4
Czarna ksiga perswazji
Pisemne wzorce perswazji .................................................................... 112
C
ZTERY KLUCZE DO WZORCÓW JZYKOWYCH
............................................... 112
A
NALIZA JZYKA HIPNOTYCZNEGO UYTEGO W E
-
MAILU
................................. 116
R
ÓNICA MIDZY WZORCAMI PISANYMI I MÓWIONYMI
.................................... 122
Jak to wszystko poczy? ..................................................................... 123
U
KRYTE HIPNOTYCZNE SKRYPTY PERSWAZYJNE
,
DZIKI KTÓRYM BDZIESZ ROBI SZYBSZE POSTPY
.................................... 124
H
IPNOTYCZNE SKRYPTY PERSWAZYJNE
...................................................... 124
K
ONTROLA STANÓW A UMIEJTNOCI PERSWAZJI
NLP ................................. 126
P
LANOWANIE HIPNOTYCZNYCH TECHNIK PERSWAZJI
...................................... 126
H
IPNOTYCZNE WZORCE PERSWAZJI
NLP .................................................... 127
H
IPNOTYCZNA PERSWAZJA
,
WICEJ NI TYLKO WZORZEC JZYKOWY
................. 128
P
RZYKAD PODEJCIA STRATEGICZNEGO
.................................................... 128
Proces sprzeday NLP zdekonstruowany ............................................... 132
P
RZED SPOTKANIEM Z POTENCJALNYM KLIENTEM
......................................... 132
P
OCZTEK SPOTKANIA
........................................................................... 133
A
NALIZA POTRZEB
................................................................................. 133
CZENIE ROZWIZA I POTRZEB
.............................................................. 134
R
ADZENIE SOBIE ZE SPRZECIWEM
............................................................. 135
P
ROBA O ZAWARCIE TRANSAKCJI
............................................................ 136
P
OWSTRZYMYWANIE WYRZUTÓW SUMIENIA NABYWCY
................................... 136
Stosowanie porówna w celu wytworzenia
u odbiorcy podanego stanu ................................................................ 139
W
ZORCE NISZCZENIA DECYZJI
.................................................................. 140
J
ZYK
NLP:
RZUTOWANIE W PRZYSZO I WIZANIE MYLI
........................... 141
Przechodzenie od monologów do hipnotycznych rozmów perswazyjnych ....144
J
AK LEPIEJ WYKORZYSTYWA HIPNOTYCZN PERSWAZJ W
ROZMOWACH
.......... 145
T
ECHNIKA
NLP:
POZYCJE PERCEPCYJNE
.................................................... 145
J
ZYK
NLP:
WYPOWIADANIE WZORCÓW
..................................................... 145
H
IPNOTYCZNE KONWERSACJE PERSWAZYJNE
.............................................. 146
S
KRYPT UWODZENIA
NLP —
POCZTEK
................................................... 147
Przekonywanie rozczarowanego zespou ............................................... 151
P
RZYWÓDZTWO
NLP:
ZARZDZANIE ZESPOEM
........................................... 151
Koniec pocztku .................................................................................... 155
S
TOSOWANIE WZORCÓW JZYKOWYCH
NLP
W PRAWDZIWYM WIECIE
.............. 156
Z
ARZDZANIE ROZMOW WEDUG
NLP:
RADZENIE SOBIE Z KRZYKACZAMI I DOMOKRCAMI
.................................... 156
5
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cocksparrer.xlx.pl
  • Strona Główna
  • dr George K. Simon Jr. wilk w owczej skórze. jak zdemaskować przeciwnika i skutecznie bronić się przed manipulacją cała książka, ebooki` -2271 plików
  • cyfrowa fotografia ślubna. warsztaty fotograficzne scan, ebooki
  • ebooks mega list epub, Ebooki-megazestaw-EPUB
  • de La Fontaine Jean - Bajki, Gry ANDROID, ebooki tablet kids, bajki dla dzieci (tekst)
  • equinox-Iviii, Ebooki, magia, medytacja, rytualy, paranormalne, The Equinox Vol. 1 - Nos. 1-10
  • equinox-Iiv, Ebooki, magia, medytacja, rytualy, paranormalne, The Equinox Vol. 1 - Nos. 1-10
  • equinox-Iiii, Ebooki, magia, medytacja, rytualy, paranormalne, The Equinox Vol. 1 - Nos. 1-10
  • equinox-Iix, Ebooki, magia, medytacja, rytualy, paranormalne, The Equinox Vol. 1 - Nos. 1-10
  • eBook - Wind Power - Wind turbine construction plans SAVONIUS cp1, Ebooki
  • ebooksclub.org Custerology The Enduring Legacy of the Indian Wars and George Armstrong Custer, książki o indianach, indianie, indians
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • loko1482.xlx.pl