efektywna-sprzedaz.-151-blyskotliwych-rozwiazan full, ebooki

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Efektywna sprzedaż
21.
Na opinię w mediach trzeba ponoć zapracować . . . . . . . 36
22.
Znalazłeś się w mediach? Obwieść to całemu światu . . . 37
23.
Media są Twoim przyjacielem, a nie Twoją matką . . . . . 38
24.
Lokalna społeczność chce Cię poznać i polubić . . . . . . . 39
25.
Strona internetowa to coś więcej
niż ulotka promocyjna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
26.
Obniżki cen to nie tylko strategia cenowa . . . . . . . . . . . . 41
27.
Wspólne działania promocyjne pomogą Ci
nawiązać nowe przyjaźnie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
28.
Imprezy wystawiennicze — warto czy nie? . . . . . . . . . . . 43
29.
Sprzedaż bezpośrednia nie zawsze jest bezpośrednia . . 45
30.
Niezapowiedziany kontakt ze sprzedawcą
nie musi być nieprzyjemny . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
31.
Ograniczenie terenu sprzedaży pozwala zyskać
właściwą perspektywę . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
32.
Akcje wysyłkowe nadal są skuteczne . . . . . . . . . . . . . . . . 48
33.
Dziel się swoimi pomysłami i przemyśleniami . . . . . . . . 49
34.
Marketing społecznie zaangażowany zbliża Cię
do Twoich klientów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50
35.
Przemawiaj, a pozyskasz nowych klientów
i poprawisz wyniki sprzedaży . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52
36.
Klient z polecenia nie zdarza się co dzień . . . . . . . . . . . . 53
37.
Marketing wydarzeń to strzał w dziesiątkę . . . . . . . . . . . 55
38.
Staraj się osiągać synergię działań . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
39.
Wyznacz sobie ambitne cele sprzedażowe . . . . . . . . . . . . 57
40.
Wskaż najskuteczniejsze strategie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
41.
Sprzedawaj więcej swoim obecnym klientom . . . . . . . . . 59
42.
Sama transakcja to nie wszystko . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61
43.
Szybsze sinalizowanie transakcji
to więcej czasu dla kolejnych klientów . . . . . . . . . . . . . . . 62
44.
Współpraca w miejscu pracy jest bardzo ważna. . . . . . . 64
45.
Innowacje przyciągają uwagę. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
46.
Twoja irma potrzebuje dobrej organizacji czasu . . . . . . 66
47.
Impulsy do działania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
Spis treści
48.
Sprzedaż — tu nie chodzi o Ciebie . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68
49.
Strategiczny proil klienta. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
50.
Zarządzaj kluczowymi danymi kontaktowymi . . . . . . . . 70
51.
Okaż wsparcie, a na pewno na tym nie stracisz . . . . . . . 71
52.
Pozycja rynkowa ma znaczenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72
53.
Zawładnij budżetem swoich klientów . . . . . . . . . . . . . . . 74
54.
Czy mówisz ich językiem? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 75
55.
Wszystkich nas łączy zadowolenie klienta. . . . . . . . . . . . 76
56.
Informacje o konkurentach
to podstawowe źródło pewności siebie . . . . . . . . . . . . . . 77
57.
Wiedza o branży to prawdziwy skarb . . . . . . . . . . . . . . . . 78
58.
Czy potraisz wykorzystać okazję? . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
59.
Przychody i rozchody —
w ten sposób kręci się biznes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81
60.
Brak pracowników to poważny problem . . . . . . . . . . . . . 82
61.
Klienci to ciekawi ludzie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 83
62.
O celach krótkoterminowych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85
63.
Pędząca ciężarówka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
64.
Daj się porwać ruchowi wszechświata . . . . . . . . . . . . . . . 87
65.
Świętowanie powoduje, że klienci
chętniej będą Cię polecać . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 88
66.
Wykorzystaj regulacje prawne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
67.
Patriotyzm jest również sposobem na promocję . . . . . . 90
68.
Święto, festyn, karnawał . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92
69.
Wspomaganie szlachetnych celów pomaga
nawiązywać nowe znajomości . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93
70.
Dzień Matki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94
71.
Z dużą ilością informacji trzeba umieć się obchodzić . . 95
72.
Nie bój się bronić wartości, w które wierzysz . . . . . . . . . 96
73.
Bądź sobą — opowiadaj o sobie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98
74.
Okazuj innym ludziom zainteresowanie i troskę . . . . . . 99
75.
O pieniądzach też można rozmawiać — ceny . . . . . . . . 100
76.
O pieniądzach też można rozmawiać
— dodatkowa praca. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
Efektywna sprzedaż
77.
O pieniądzach też można rozmawiać — faktury . . . . . 102
78.
Nieudana próba sprzedaży
również ma swoją wartość . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104
79.
Tradycyjne sklepy mogą być dobrą wizytówką . . . . . . . 105
80.
Strategia „lidera strat” i jej sens . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106
81.
Małe lokalne sklepiki dają Ci benzynę . . . . . . . . . . . . . . 107
82.
Znane marki wzmacniają wiarygodność
dzięki znanym osobistościom . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
83.
Tak wiele możliwości, tak mało czasu . . . . . . . . . . . . . . 109
84.
Skomplikowany przekaz?
Wykorzystaj możliwości, jakie dają telezakupy . . . . . . . 110
85.
Za dużą rzecz duże podziękowanie. . . . . . . . . . . . . . . . . 111
86.
Czekolada na poduszce. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112
87.
Bierz przykład z niezależnych konsultantów . . . . . . . . . 113
88.
Konsultanci żyją swoją pracą . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115
89.
Deweloperzy po prostu „robią swoją robotę” . . . . . . . . 116
90.
Największe irmy przyczyniają się do tworzenia
najlepszych pomysłów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117
91.
Wydatki na marketing to pewna
stała wartość procentowa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 118
92.
Kawiarniom zależy na tym,
żebyśmy miło spędzali czas . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119
93.
Telefony komórkowe za złotówkę tak naprawdę
kosztują znacznie więcej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121
94.
Firmy internetowe rozwijają się dzięki
dużej liczbie odwiedzin. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122
95.
Konwersja z usług darmowych do usług płatnych . . . . 123
96.
Dzięki programom partnerskim zwiększysz
swoje wysiłki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124
97.
Marketing oddolny to przepis na sukces
dla organizatorów imprez. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126
98.
Imprezy, wydarzenia i wsparcie świata korporacyjnego. . 127
99.
Organizacje typu non proit skutecznie
znajdują sobie ludzi do pomocy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 128
Spis treści
100.
Galerie i muzea organizują specjalne wystawy . . . . . . . 129
101.
Czy chciałby pan darmowy posiłek
do swojej nowej przedniej szyby? . . . . . . . . . . . . . . . . . . 130
102.
Blogerzy potraią nieźle namieszać . . . . . . . . . . . . . . . . . 131
103.
Tłuste lata księgarni . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133
104.
Scrip Bank pomnaża miłość. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 134
105.
Media znają swoją wartość . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135
106.
Wspólnoty mieszkaniowe dla emerytów
rozdają wakacje za darmo . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 137
107.
Harley Davidson dba o budowanie
własnej społeczności . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 138
108.
Dasz radę, pomożemy ci! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139
109.
Stowarzyszenia pamiętają o swoich sukcesach . . . . . . . 140
110.
Agenci nieruchomości naprawdę otwierają drzwi . . . . 141
111.
W bufetach żywią się masy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 143
112.
Domy opieki opiekują się również
przyszłymi klientami. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 144
113.
Im więcej ludzi sprzedaje, tym lepiej . . . . . . . . . . . . . . . 145
114.
Zadbaj o to, by wszyscy wiedzieli, co sprzedajesz . . . . . 146
115.
Dbaj o zaangażowanie pracowników . . . . . . . . . . . . . . . 147
116.
Opracuj standardowy opis swojej irmy . . . . . . . . . . . . . 148
117.
Dostawcy pomogą Ci w sprzedaży . . . . . . . . . . . . . . . . . 150
118.
Klienci pomogą Ci w sprzedaży . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 151
119.
Lokalna społeczność pomoże Ci w sprzedaży . . . . . . . . 152
120.
Pełne zaangażowanie
w pozyskiwanie i gromadzenie informacji. . . . . . . . . . . 153
121.
Nastawienie na poszukiwanie
nowych źródeł przychodu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 154
122.
Umiejętności niezbędne do poszukiwania
nowych źródeł przychodu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 155
123.
Codzienne sprawy, które mają wpływ na sprzedaż. . . . 156
124.
Jak stracić klienta? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 158
125.
Rewolucja w ofercie irmy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 159
126.
Klienci z mikrofalówki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 160
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cocksparrer.xlx.pl
  • Strona Główna
  • dr George K. Simon Jr. wilk w owczej skórze. jak zdemaskować przeciwnika i skutecznie bronić się przed manipulacją cała książka, ebooki` -2271 plików
  • cyfrowa fotografia ślubna. warsztaty fotograficzne scan, ebooki
  • ebooks mega list epub, Ebooki-megazestaw-EPUB
  • de La Fontaine Jean - Bajki, Gry ANDROID, ebooki tablet kids, bajki dla dzieci (tekst)
  • equinox-Iviii, Ebooki, magia, medytacja, rytualy, paranormalne, The Equinox Vol. 1 - Nos. 1-10
  • equinox-Iiv, Ebooki, magia, medytacja, rytualy, paranormalne, The Equinox Vol. 1 - Nos. 1-10
  • equinox-Iiii, Ebooki, magia, medytacja, rytualy, paranormalne, The Equinox Vol. 1 - Nos. 1-10
  • equinox-Iix, Ebooki, magia, medytacja, rytualy, paranormalne, The Equinox Vol. 1 - Nos. 1-10
  • eBook - Wind Power - Wind turbine construction plans SAVONIUS cp1, Ebooki
  • ebook SPP na 13.01 mn, ksiegowe
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • megastarosta.xlx.pl