druga-pensja-z-sieci.-jak-rozpoczac-i-rozwinac-dzialalnosc-w-internecie, ebooki7

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Spis treci
Wstp
7
ROZDZIA 1.
MOESZ si wzbogaci — ale niestety jest pewien haczyk
9
10 gigantycznych znaków Uwaga!
na drodze do Twojego sukcesu w internecie — fałszywych barier
10
A teraz sześć niebezpiecznych i bardzo realnych zagrożeń
dla Twojego sukcesu w internecie
17
ROZDZIA 2.
Jak szybko stworzy produkt, który bdzie przynosi zyski
27
Typowe marzenie jest bezużyteczne
29
Twój pierwszy produkt powinien należeć do tej kategorii
32
Zbadaj inne wariacje na sprawdzony temat
42
Zwróć się do zapalonych hobbystów
45
Inna szkoła
48
Unikaj tej pułapki
49
Wykorzystaj moje propozycje
50
ROZDZIA 3.
Jak napisa tekst w sposób atwy i tani
51
Etap 1: Zebranie informacji
51
Etap 2: Zredagowanie tekstu
61
Etap 3: Zaprezentowanie tekstu
63
Doskonała koncepcja kontynuacji
91
Inżynier okazji
94
4
SPIS TRECI
ROZDZIA 4.
Przygotowanie do rozpoczcia dziaalnoci
95
Siedem fundamentów dobrej strony internetowej
95
Zlecanie pracy
129
ROZDZIA 5.
Jak sprawi, eby ludzie chcieli kupowa Twoje produkty
133
Mit numer 1: Najważniejszy jest ruch na stronie
133
Mit numer 2: Najważniejszy jest ruch targetowany
135
Mit numer 3: Czekam na przełom
136
Mit numer 4: Najważniejszy jest koszt zdobycia potencjalnego klienta
138
Zmienne aspekty taktyki pozyskiwania potencjalnych klientów
142
Wspaniałe źródła potencjalnych klientów
148
ROZDZIA 6.
Jak sprawi, eby potencjalni klienci kupili Twój produkt
173
Błąd numer 1: Nieskuteczni sprzedawcy mylą przyciąganie uwagi
z krzykiem
173
Błąd numer 2: Nieskuteczni sprzedawcy popadają w przesadę,
gdy opowiadają o swoich produktach
175
Błąd numer 3: Nieskuteczni sprzedawcy skupiają się na sobie,
a nie na kliencie
177
Błąd numer 4: Nieskuteczni sprzedawcy za szybko proszą o to,
żeby kupić ich produkt
178
Błąd numer 5: Nieskuteczni sprzedawcy nie proszą o działanie
ani nie podają terminu ostatecznego
179
Błąd numer 6: Nieskuteczni sprzedawcy podkopują zaufanie
potencjalnych klientów, podając im fałszywe terminy ostateczne
179
Błąd numer 7: Nieskuteczni sprzedawcy przemawiają do publiczności,
a nie do pojedynczych odbiorców
180
Osiem pytań związanych z
pieniędzmi
— odpowiedz na nie,
a Twój produkt będzie się sprzedawał
182
ROZDZIA 7.
Dobre relacje oznaczaj dochody
199
Autoresponder kontra broadcast
200
Cztery wskazówki, jak budować dochodowe relacje
za pośrednictwem e-maili
202
Inne sposoby na utrzymanie bliskich kontaktów z klientami
207
SPIS TRECI
5
ROZDZIA 8.
Sekrety spirali dochodów
209
Krok 1: Zainstaluj programy do dokonywania pomiarów
210
Krok 2: Dowiedz się, dlaczego pewna grupa osób nic u Ciebie nie kupuje,
i dokonaj odpowiednich zmian na stronie
211
Krok 3: Testuj wszystko
212
ROZDZIA 9.
Czynnik „R”
215
ROZDZIA 2.
Jak szybko stworzy produkt,
który bdzie przynosi zyski
Widziałeś kiedyś program
Pitchmen
na Discovery Channel, zanim został
zdjęty z anteny? Jeśli nie, to może uda Ci się znaleźć jakieś odcinki w inter-
necie. Gorąco polecam obejrzenie choć kilku epizodów, ponieważ jeśli to
zrobisz, na pewno spodoba Ci się to, co przeczytasz na następnych stronach
tej książki.
W programie występowali dwaj znani specjaliści od marketingu (ang.
pitchmen
): Billy Mays i Anthony „Sully” Sullivan (program został zawieszo-
ny po tym, jak Billy nagle zmarł). Reklamy stworzone przez Billy’ego, za-
chwalające zalety środków czystości oraz rozmaitych gadżetów, przez wiele
lat były emitowane w telewizji. Jego pomysły były bardzo zabawne, dlatego
sprzedał ich całe mnóstwo.
Mimo że głównym celem programu była zabawa, był on na swój sposób
smutny. Oto, jak wyglądał typowy odcinek programu.
Wynalazca (nazwijmy go Gus) pracował przez wiele lat nad projektem
nowego, udoskonalonego gadżetu, takiego jak uchwyt na kubek do samo-
chodu albo kieszonkowa wędka. Całe oszczędności swojego życia utopił
w projektowaniu i produkcji swojego wynalazku. A teraz jego produkt stoi
na paletach w magazynie. Wygląda na to, że jego osobisty wujek Moe dał
mu mnóstwo rad na temat tego, jak sprzedać produkt — i żadna z nich nie
zadziałała.
Kiedyś przypadkiem Gus dowiedział się o programie
Pitchmen
i postanowił
w nim wystąpić. Stanął na jednym końcu stołu konferencyjnego i w ciągu
60 sekund zademonstrował swój uchwyt na kubek Billy’emu i Sully’emu.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cocksparrer.xlx.pl
  • Strona Główna
  • doktryna-jakosci.-rzecz-o-skutecznym-zarzadzaniu-(twarda-oprawa) full scan, Zlotemysli.pl - TYLKO FULL WERSJE!, ebooki
  • delphi-6.-vademecum-profesjonalisty.-tom-2 full scan, Zlotemysli.pl - TYLKO FULL WERSJE!, ebooki
  • easy-cd-creator.-nagrywanie-plyt-cd.-cwiczenia-praktyczne full version, moje ebooki
  • dr George K. Simon Jr. wilk w owczej skórze. jak zdemaskować przeciwnika i skutecznie bronić się przed manipulacją cała książka, ebooki` -2271 plików
  • cyfrowa fotografia ślubna. warsztaty fotograficzne scan, ebooki
  • ebooks mega list epub, Ebooki-megazestaw-EPUB
  • css.-gotowe-rozwiazania full version, Zlotemysli.pl - TYLKO FULL WERSJE!, ebooki
  • de La Fontaine Jean - Bajki, Gry ANDROID, ebooki tablet kids, bajki dla dzieci (tekst)
  • cubsx3-1(1), Książki
  • dziennik-diety.-szczuplej-dzien-po-dniu! full, ebooki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • smsownia.htw.pl