dynamiczny-marketer, Książki MLM

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Dynamiczny Marketer
czyli
jak skończyć z brakiem efektów i zacząć
zarabiać w marketingu sieciowym
Tego nie nauczą Cię na spotkaniach...
Spis treści :
Wstęp..............................................................................................4
Dość o motywacji............................................................................4
Wojna pomiędzy tradycyjnym i internetowym.................................5
Entuzjazm zabija biznes...................................................................5
Działanie i skuteczność....................................................................6
Problem ze społeczeństwem............................................................6
Duplikacja, czy jest coś takiego?......................................................7
Sprzedaż czy marketing....................................................................7
Dlaczego ludzie boją się słowa „sprzedaż”.......................................8
Jak nie być postrzeganym jako sprzedawca......................................9
Interesuj się innym osobami............................................................9
Jak sprawić aby ludzie kupowali....................................................10
Ludzie nie myślą jak Ty..................................................................10
Decyzje emocjonalne.....................................................................11
Używanie emocji to manipulacja...................................................11
Zróbmy marketing ........................................................................12
Znajdź ludzi, którym nie trzeba sprzedawać...................................12
Jak zaczynać w MLM......................................................................13
Udowodnij, że Twój system działa .................................................13
Jak to się robi................................................................................14
Cel prowadzenia MLM przez internet.............................................14
Czy wystarczy własna lista mailingowa..........................................15
Jak wygląda używanie internetu w tradycyjnym MLM?..................16
Trzeba się odróżnić........................................................................17
Kiedy firma się sypie......................................................................17
Jak zarobić nie wpisując nikogo?....................................................18
3 rodzaje ludzi...............................................................................19
Z kim najlepiej współpracować......................................................19
Kiedy kontakt osobisty...................................................................20
Sposób myślenia............................................................................21
Jeśli już coś wiesz o MLM...............................................................21
Czy firma ma znaczenie?................................................................22
Cele biznesu ..................................................................................23
Co jest najważniejsze w biznesie?..................................................24
Podsumowanie..............................................................................24
Tego e-booka możesz rozdać komu Ci się żywnie podoba, pod warunkiem,
że nie zmienisz jego zawartości.
Owocnej lektury
Grzesiek Utnik
Twórca i redaktor
serwisu poświęconego marketingowi sieciowemu
prowadzonemu z wykorzystaniem nowoczesnych technologi internetowych.
Wstęp
Kiedy pierwszy raz zetknąłem się z internetowy marketingiem byłem głęboko poruszony
możliwościami biznesu w ten sposób. Przypomniały mi się wtedy słowa Briana
Tracy'ego „kiedy czegoś szukasz znajdujesz to w momencie kiedy jesteś gotowy na tego
znalezienie”. I jak się zastanowię nad tym, gdybym na to trafił 2 lata temu
prawdopodobnie bym przeszedł koło tego obojętnie. To jednak nie jest istotne. Istotne
jest to, co mam Ci do przekazania. To co zmieni Twój pogląd na tradycyjny marketing
sieciowy.
Mam dla Ciebie na początek kilka niezwykle ważnych uwag dotyczących budowania
tego rodzaju biznesu. Na początek chcę Ci przedstawić czego powinieneś / powinnaś się
wystrzegać i na co uważać. W dalszej części zapoznasz się z ideą internetowego
marketingu sieciowego. Dlaczego robić pewne rzeczy, a innych zaprzestać. Jak uzyskać
dochody jeszcze zanim komukolwiek zaproponujesz współpracę. Metody działania,
kogo najlepiej jest „zaprosić” do swojej sieci, w jaki sposób myśleć o rekrutacji, o
sprzedawaniu produktów i usług, jak to traktować aby osiągnąć szybkie rezultaty niskim
kosztem. To są tylko niektóre rzeczy jakie zostały przestawione na łamach tego e-booka.
Miłej lektury.
Dość o motywacji
Znam masę osób, które mówią lub piszą ciągle o motywacji, marzeniach, pragnieniach,
wyznaczaniu celów. Mam już tego dość ... Co za dużo to nie zdrowo.
Potrzebuję wiedzieć jak tu zarobić, a nie jakie mieć nastawienie, entuzjazm, głupio się
uśmiechać do każdej sytuacji i wmawiać sobie, że będzie dobrze. Bo nie będzie. Trzeba
zobaczyć rzeczy takimi jakie są, a nie takimi jakie chcemy aby były ... Najczęściej jest to
fraza „
musisz mieć gigantyczne „dlaczego” to wtedy będziesz przenosić góry..
.” To jest
prawda, ale co jeśli Twoje dlaczego nie jest gigantyczne? Co jeśli interesuje Cię średnia
krajowa pasywnego dochodu, a nie ciągła praca, wyjazdy, spotkania dla zarabiania 100
tyś / miesiąc? Jasne, każdy by chciał, ale tak naprawdę tego nie pragnie i oszukuje sam
siebie.
Gadanie, że ktoś potrzebuje motywacji ukierunkowanej na sukces to obraza dla
inteligencji tych ludzi... Oni muszą wiedzieć jak to zrobić, a nie pompować w siebie
1000 razy dlaczego chcą to zrobić. Oni to już wiedzą!
To samo obserwuję po osobach, które zachwycają się filmem Sekret (nie wszyscy na
szczęście). Oglądają go po 20 razy, siadają w fotelu, wizualizują sobie to czego chcą i w
fotelu pozostają... Film zrobił z wielu ludzi marzycieli, którzy nigdy nie podjęli działania.
Sportowy samochód nie pojawi się nagle zakupiony przez Twojego dziadka. Jim Rhon
powiedział kiedyś „nigdy nie dostaniesz tego czego chcesz, tylko to na co sobie
zasłużysz”.
Chcę abyśmy się zrozumieli dobrze. Motywacja i entuzjazm jest bardzo ważna podobnie
jak odpowiednie nastawienie. Sam lubię czytać książki z tej dziedziny. Ale jeśli już wiem
i umiem sobie np. wyznaczać cele to po jaką cholerę mam czytać tego więcej? Zdecyduj
jakiego rodzaju literatura będzie Ci najbardziej przydatna i takiej szukaj, tego się ucz.
Jeśli brakuje Ci motywacji - czytaj o motywacji, jeśli nie wiesz jak rozmawiać z ludźmi,
czytaj o tym jak rozmawiać z ludźmi, jeśli nie wiesz jak postawić własnego bloga ...
zgadnij czego musisz szukać.
Wojna pomiędzy tradycyjnym i internetowym
Jeśli działasz lub chcesz działać w MLM z wykorzystaniem internetu mam dla Ciebie
dobrą i złą informację. Będą ludzie, którzy będą niezadowoleni z tego co robisz, wyślą Ci
nieprzyjemne maile i komentarze, że to bzdury, że mlm tradycyjny ma się dobrze i tego
typu rzeczy, ale będą też ludzie (tych jest znacznie więcej), którzy będą Ci wysyłać maile
z podziękowaniem i wdzięcznością, że podzieliłeś się swoją wiedzą jak budować ten
biznes. To bardzo przyjemne uczucie, szczerze polecam.
Przygotuj się na jedno i drugie. Czeka Cię to czy tego chcesz czy nie. Z mojego punktu
widzenia zgryźliwe uwagi na Twój temat przy działaniu w internecie można zwyczajnie
ignorować, kasować i nie dopuszczać do "zatrucia" własnego zespołu. W realu jeśli
spotkasz się w gronie osób i jedna z nich zaczyna opowiadać, że robisz piramidę
finansową to automatycznie psuje Ci całe spotkanie, trzeba sobie umieć poradzić z
taką osobą i jej oskarżeniami/pytaniami. Nawet jeśli Ci się to uda - ziarno wątpliwości
zostało już zasiane w umysłach pozostałych osób. Wiele osób się ze mną nie zgodzi, ale
tak jak pisałem wyżej - to ma miejsce czy tego chcesz czy nie.
Entuzjazm zabija biznes
Wracając jeszcze do entuzjazmu. Prawdopodobnie słyszałeś, że „Jeśli tylko będziesz cały
czas entuzjastyczny osiągniesz sukces, entuzjazm to 90% sukcesu”. Wielokrotnie
widziałem, jak osoby naładowane entuzjazmem próbowały nakłonić kogoś np. do
przyjścia na spotkanie. Napisałem nawet kiedyś artykuł „Jak entuzjazm niszczy biznes” i
teraz też chcę Ci wyjaśnić dlaczego tak się dzieje.
Po pierwsze – entuzjazm w MLM to nie jedyna rzecz dzięki, której osiągniesz sukces.
Jest ważny, jak najbardziej, ale nie stanowi pigułki na wszystkie problemy... Jest szereg
umiejętności, które trzeba nabyć aby odnosić swoje sukcesy. Jak mawia Brain Tracy:
"Wszystko się liczy, a czas ucieka" :)
Po drugie – jak jesteś naładowany entuzjazmem i porozmawiasz z kimś w takim
stanie ... weźmie Cię za wariata. Jakiś czas temu uczestniczyłem w teleseminarze z
Brianem Tracy. Opowiedział o kilku bardzo fajnych technikach dominowania rynku.
Nakręciłem się. Pomyślałem, że trzeba się tym podzielić z czytelnikami bloga i zaraz
zabrałem się za pisanie artykułu. Kiedy skończyłem było już bardzo późno, zapisałem
sobie plik i poszedłem spać. Na drugi dzień chcę opublikować artykuł, dodać jakieś
obrazki, wyrównać tekst itp. Przeczytałem jeszcze raz co napisałem kilka godzin
wcześniej. Byłem w szoku. Artykuł był przesycony entuzjazmem – pomyślałem, że
gdybym przeczytał go u kogoś obcego na blogu w tej postaci... założyłbym z góry, że
autor tego musi mieć nierówno pod sufitem. Usunąłem z niego zbyt entuzjastyczną
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cocksparrer.xlx.pl
  • Strona Główna
  • e-book.KFC Recipes.Authentic.KFC.Recipes, Książki, McDonald's and KFC's Delicious Recipes!
  • ebooksclub.org Custerology The Enduring Legacy of the Indian Wars and George Armstrong Custer, książki o indianach, indianie, indians
  • ebooksclub.org The First Americans Race Evolution and the Origin of Native Americans, książki o indianach, indianie, indians
  • ebooksclub.org Colonial America to 1763 Almanacs of American Life , książki o indianach, indianie, indians
  • ebook Anna Owczarz-Dadan - ABC fotografii cyfrowej i obróbki zdjęć - (abcfob) helion onepress free ebook darmowy ebook, książki, fotografia
  • ebooksclub.org An Introduction to the Study of Indian History, książki o indianach, indianie, indians
  • ebooksclub.org Christopher Columbus Early America Primary Source Readers , książki o indianach, indianie, indians
  • ebooksclub.org Columbus in the Americas Turning Points in History , książki o indianach, indianie, indians
  • ebooksclub.org Sitting Bull Famous Figures of the American Frontier , książki o indianach, indianie, indians
  • ebooksclub.org Native North American Armor Shields and Fortifications, książki o indianach, indianie, indians
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • smsownia.htw.pl