ebook-google-adwords 2.0, ksiazki

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Najwa
Ň
niejsze poj
ħ
cia do zapami
ħ
tania.............................................................................. 9
Podstawy i wprowadzenie................................................................................................. 11
Co to jest reklama Google AdWords ? ......................................................................... 11
Zalecenie redakcyjne tworzenia tekstu reklamowego Google AdWords ................. 11
Wykorzystanie rabatów, cen i bezpłatnych ofert ...................................................... 12
Wymogi Google zwi
Ģ
zane z witryn
Ģ
docelow
Ģ
reklamy ............................................. 12
Tre
Ļ
ci, których nie mo
Ň
na promowa
ę
w Google AdWords.......................................... 13
Rodzaje tekstowej reklamy AdWords .............................................................................. 15
Google AdWords w wyszukiwarce i w wynikach Sieci Wyszukiwania Google ......... 15
Jak działa kierowanie reklamy AdWords w wyszukiwarce ..................................... 16
Modele opłaty za reklam
ħ
w wyszukiwarce Google ................................................ 16
Formy opłaty za klikni
ħ
cie w wyszukiwarce Google ............................................... 16
Google AdWords w Sieci partnerskiej Google............................................................. 17
Jak działa kierowanie reklamy AdWords w Sieci partnerskiej Google ? ................. 18
Modele opłaty za reklam
ħ
w Sieci Partnerskiej Google ........................................... 19
Formy opłaty za reklam
ħ
w Sieci Partnerskiej Google............................................. 19
Jak otrzyma
ę
konto Google AdWords.............................................................................. 21
Proces rejestracji dla wersji dla pocz
Ģ
tkuj
Ģ
cych........................................................... 22
1. Formularz rejestracji ............................................................................................. 22
2. Zało
Ň
enie konta Google ........................................................................................ 26
3. Konfiguracja konta................................................................................................ 28
Proces rejestracji dla wersji standardowej. ................................................................... 31
1. Zało
Ň
enie konta Google ........................................................................................ 31
2. Wybierz walut
ħ
..................................................................................................... 32
3. Weryfikacja adresu e-mailowego ......................................................................... 33
4. Utworzenie pierwszej kampanii............................................................................ 33
5. Ustalenie sposobu rozlicze
ı
.................................................................................. 36
Panel zarz
Ģ
dzania reklam
Ģ
AdWords ............................................................................... 40
Zarz
Ģ
dzanie kampani
Ģ
.................................................................................................. 40
Migawka konta.......................................................................................................... 41
Podsumowanie kampanii .......................................................................................... 41
Narz
ħ
dzia ...................................................................................................................... 55
Narz
ħ
dzie propozycji słów kluczowych ................................................................... 56
Narz
ħ
dzie prognozy odwiedzin................................................................................. 59
Edycja wykluczaj
Ģ
cych słów kluczowych kampanii................................................ 61
Wykluczenie witryny i kategorii............................................................................... 62
Wykluczanie adresów IP........................................................................................... 63
Narz
ħ
dzia diagnostyczne dla reklam ........................................................................ 63
Odrzucone reklamy................................................................................................... 64
Moja historia zmian .................................................................................................. 64
Narz
ħ
dzie podgl
Ģ
du reklam ...................................................................................... 65
Website Optimizer (czyli Optymalizator witryny) ................................................... 65
Pobierz Edytor AdWords.......................................................................................... 66
ĺ
ledzenie konwersji ...................................................................................................... 66
Raporty.......................................................................................................................... 67
1
Typy raportów........................................................................................................... 69
Ustawienia................................................................................................................. 70
Ustawienia zaawansowane........................................................................................ 71
Szablony, harmonogram i poczta elektroniczna ....................................................... 71
Eksport raportu.......................................................................................................... 72
Analytics ....................................................................................................................... 72
Tworzenie nowego konta Google Analytics............................................................. 74
Ł
Ģ
czenie konta Google AdWords z kontem Analytics............................................. 76
Moje konto .................................................................................................................... 78
Podsumowanie płatno
Ļ
ci........................................................................................... 78
Preferencje płatno
Ļ
ci ................................................................................................. 79
Dost
ħ
p ....................................................................................................................... 81
Preferencje konta ...................................................................................................... 82
Podstawowe elementy reklamy AdWords ........................................................................ 84
Słowa kluczowe ............................................................................................................ 84
Opcje dopasowania słów kluczowych w Google AdWords ..................................... 84
Wykluczaj
Ģ
ce słowa kluczowe ................................................................................. 86
Podstawowe kryteria wyboru słów kluczowych....................................................... 87
Rozwini
ħ
cie teoretyczne reklamy AdWords .................................................................... 90
Koszt reklamy AdWords............................................................................................... 90
Wynik Jako
Ļ
ci Google AdWords.................................................................................. 90
Czym jest Wynik Jako
Ļ
ci ? ....................................................................................... 90

Ň
ne Wyniki Jako
Ļ
ci w koncie Google AdWords.................................................. 91
Czas pobierania tre
Ļ
ci HTML ................................................................................... 94
ĺ
rednia w regionie geograficznym ........................................................................... 94
Szybkie sprawdzanie Wyniku Jako
Ļ
ci dla reklamy AdWords ................................. 94
Dokładne informacje o Wyniku Jako
Ļ
ci słów kluczowych na podstronie analizy
słów kluczowych....................................................................................................... 95
Wskazówki dotycz
Ģ
ce jako
Ļ
ci strony i witryny docelowej ...................................... 98
Niskie Wyniki Jako
Ļ
ci stron docelowych ? .............................................................. 99
Pozycja reklamy w wynikach sponsorowanych ......................................................... 100
Algorytm dla wyników sponsorowanych ponad wynikami wyszukiwania................ 101
Jak dosta
ę
si
ħ
z reklam
Ģ
ponad wyniki wyszukiwania ? ........................................ 102
Tworzenie kampanii linku sponsorowanego .................................................................. 103
Rozpoznanie rynku i konkurencji ............................................................................... 103
Rozpoznanie przewagi oferty i firmy ......................................................................... 104
Opracowanie struktury kampanii ................................................................................ 104
Wybór kierowania kampanii....................................................................................... 105
Mo
Ň
liwo
Ļ
ci kierowanie reklamy AdWords ............................................................ 105
Kierowanie reklamy AdWords na j
ħ
zyki................................................................ 106
Kierowanie reklamy AdWords na kraje ................................................................. 108
Opracowanie zestawu słów kluczowych .................................................................... 109
7 kroków tworzenia słów kluczowych.................................................................... 109
Narz
ħ
dzia pozwalaj
Ģ
ce poszukiwa
ę
słów kluczowych........................................... 113
Które słowo kluczowe b
ħ
dzie wy
Ļ
wietla
ę
reklam
ħ
? ............................................. 116
Słowa kluczowe - najwa
Ň
niejsze rzeczy do zapami
ħ
tania ...................................... 119
2
Ograniczenie zasi
ħ
gu kampanii .................................................................................. 120
Proces wyboru słów wykluczaj
Ģ
cych ..................................................................... 120
Opracowanie tekstu reklamowego .............................................................................. 123
Tworzenie tekstu reklamowego reklamy AdWords ............................................... 123
Pogrubione wyrazy w tek
Ļ
cie reklamowym ........................................................... 124
Narz
ħ
dzie wstawiania słów kluczowych (Keyword Insertion Tool) ...................... 125
Narz
ħ
dzie podgl
Ģ
du reklam Adwords..................................................................... 128
11 efektywnych typów tekstów reklamowych AdWords ....................................... 129
Warto zapami
ħ
ta
ę
.................................................................................................... 134
Optymalizacja strony docelowej reklamy................................................................... 134
Optymalizacja strony docelowej - AdWords.......................................................... 134
Warto zapami
ħ
ta
ę
.................................................................................................... 137
Optymalizacja strony docelowej - konwersje ......................................................... 138
Testowanie ró
Ň
nych stron docelowych reklamy..................................................... 141
Wdro
Ň
enie kampanii ................................................................................................... 142
Monitoring i optymalizowanie kampanii.................................................................... 142
Optymalizowanie kampanii na podstawie raportów............................................... 142
Optymalizacja kampanii na podstawie danych o konwersjach............................... 152
Optymalizacja kampanii - zapami
ħ
taj..................................................................... 153
Zaawansowane tworzenie kampanii Google AdWords .................................................. 154
Edytor AdWords - wprowadzenie ............................................................................. 154
Co oferuje edytor AdWords? .................................................................................. 154
Sk
Ģ
d mo
Ň
na
Ļ
ci
Ģ
gn
Ģę
edytor AdWords?................................................................. 155
Przydatne linki i pomoc online ............................................................................... 155
Pobieranie konta AdWords do aplikacji Edytor AdWords..................................... 155
Podstawowe funkcjonalno
Ļ
ci.................................................................................. 156
Praca z Edytorem AdWords.................................................................................... 157
Współpraca z wskazówkami redakcyjnymi Google AdWords .............................. 162
Praktyczne tworzenie kampanii AdWords przy pomocy Edytora AdWords ............. 164
Podstawy ................................................................................................................. 164
Import danych do kampanii z Excela...................................................................... 165
Dodawanie wielu tekstów reklamowych do edytora .............................................. 166
Rzeczy dodatkowe .................................................................................................. 167
Grupowanie wyrazów ............................................................................................. 169
Edytor AdWords - zaawansowane funkcjonalno
Ļ
ci ................................................... 170
Zarz
Ģ
dzanie interfejsem i widokiem danych .......................................................... 170
Eksport danych........................................................................................................ 170
Zaawansowane funkcjonalno
Ļ
ci Edytora AdWords ............................................... 172
Zastosowanie funkcji Excel i Visual Basic przy tworzeniu kampanii AdWords ....... 176
Wykorzystywanie funkcji Excel ............................................................................. 176
Zaawansowanie wykorzystanie funkcji Excel i Visual Basic w pracy z AdWords 177
Google Adwords dla sklepu internetowego................................................................ 182
Modele płatno
Ļ
ci w reklamie AdWords kierowanej na wyszukiwark
ħ
Google ............. 186
Stawki ofertowe Google AdWords (rozwini
ħ
cie)....................................................... 186
Google AdWords – cena ofertowa preferowanego kosztu ......................................... 188
Jak działa preferowany
Ļ
redni koszt Google AdWords? ........................................ 188
3
Wybór opcji preferowanego
Ļ
redniego kosztu ....................................................... 189
Ograniczenia preferowanego
Ļ
redniego kosztu Google AdWords......................... 189
Optymalizator bud
Ň
etu Google ................................................................................... 190
Informacje o narz
ħ
dziu Optymalizator bud
Ň
etu Google AdWords ........................ 190
Zastosowania Optymalizatora bud
Ň
etu ................................................................... 190
Ograniczenia Optymalizatora bud
Ň
etu Google AdWords ...................................... 192
Wsparcie AdWords edytora dla Optymalizatora bud
Ň
etu ...................................... 192
Optymalizator konwersji............................................................................................. 193
Co dokładnie robi Optymalizator konwersji Google? ............................................ 193
Ustawienia Optymalizatora konwersji .................................................................... 193
Ograniczenia Optymalizatora konwersji AdWords ................................................ 194
Funkcjonalno
Ļ
ci, które nie współdziałaj
Ģ
z Optymalizatorem konwersji .............. 195
Modele opłat i rozlicze
ı
w kampaniach kierowanych na Sie
ę
partnersk
Ģ
..................... 197
Modele opłat ............................................................................................................... 197
Zmiana modelu opłaty ................................................................................................ 198
Kampania AdWords kierowana na Sie
ę
partnersk
Ģ
za pomoc
Ģ
słów kluczowych ........ 201
Wynik Jako
Ļ
ci dla Sieci Partnerskiej.......................................................................... 201
Obliczanie Wyniku Jako
Ļ
ci dla reklamy................................................................. 201
Pozycja i ranking reklamy ...................................................................................... 201
Inteligentna wycena w AdWords w Sieci Partnerskiej............................................... 202
Fizyczne tworzenie kampanii kierowanej na Sie
ę
partnersk
Ģ
za pomoc
Ģ
słów
kluczowych ................................................................................................................. 202
Wsparcie tworzenia kampanii w Edytorze AdWords................................................. 203
Proces tworzenia kampanii ............................................................................................. 205
Rozpoznanie rynku i konkurencji ............................................................................... 205
Opracowanie struktury kampanii ................................................................................ 206
Opracowanie zestawu kluczowych ............................................................................. 207
Wybór tekstu reklamowego ........................................................................................ 208
Ograniczenie zasi
ħ
gu reklamy Google AdWords....................................................... 209
Wykluczaj
Ģ
ce słowa kluczowe ............................................................................... 209
Wykluczanie tematów i typów witryn .................................................................... 210
Wykluczanie witryn poprzez podanie ich adresu internetowego ........................... 212
Blokowanie wy
Ļ
wietlanie reklam w Gmailu .......................................................... 212
Przygotowanie strony docelowej kampanii ................................................................ 213
Testowanie stron docelowych „fizycznego” biznesu ............................................. 214
Optymalizacja kampanii ............................................................................................. 214
Raport skuteczno
Ļ
ci miejsc docelowych ................................................................ 214
Raport dotycz
Ģ
cy zasi
ħ
gu i cz
ħ
stotliwo
Ļ
ci.............................................................. 218
Kampania AdWords kierowana na Sie
ę
partnersk
Ģ
za pomoc
Ģ
miejsc docelowych...... 219
Podstawy ..................................................................................................................... 219
Dopuszczanie reklam do wy
Ļ
wietlania....................................................................... 219
Wynik jako
Ļ
ci i pozycja reklamy................................................................................ 220
Wynik Jako
Ļ
ci reklamy........................................................................................... 220
Algorytm ustalania pozycji reklamy....................................................................... 221
Fizyczne tworzenie kampanii kierowanej na Sie
ę
partnersk
Ģ
za pomoc
Ģ
miejsc
docelowych ................................................................................................................. 222
4
Wykorzystanie Narz
ħ
dzia rozmieszczania reklam ................................................. 222
Wybór modelu cenowego ....................................................................................... 225
Wsparcie tworzenia kampanii w Edytorze AdWords................................................. 227
Kampanie online AdWords............................................................................................. 229
Kampania AdWords jako cz
ħĻę
wspólna słów kluczowych i miejsc docelowych ..... 229
Przykładowe zastosowanie kampanii ..................................................................... 229
Jak stworzy
ę
tak
Ģ
kampani
ħ
?................................................................................. 230
Tworzenie tego rodzaju kampanii online za pomoc
Ģ
Edytora AdWords ............... 231
Oddzielne stawki dla słów kluczowych i miejsc docelowych .................................... 232
Przykładowe zastosowanie kampanii ..................................................................... 232
Jak stworzy
ę
tak
Ģ
kampani
ħ
?................................................................................. 233
Tworzenie tego rodzaju kampanii online za pomoc
Ģ
Edytora AdWords ............... 234
Graficzne reklamy AdWords .......................................................................................... 236
Reklamy graficzne - wiadomo
Ļ
ci ogólne................................................................... 236
Tworzenie tradycyjnych reklam graficznych.............................................................. 236
Dost
ħ
pne formaty reklam graficznych.................................................................... 236
Przygotowanie tradycyjnych reklam graficznych................................................... 237
Gdzie mog
ħ
umieszcza
ę
reklamy graficzne?.......................................................... 237
Dodawanie reklamy graficznej do kampanii AdWords.......................................... 238
Ile kosztuj
Ģ
reklamy graficzne? .................................................................................. 240
Wymagania redakcyjne dla wszystkich reklam graficznych ...................................... 240
Podstawowe wymagania......................................................................................... 240
Wymagania co do formy......................................................................................... 240
Wymagania co do prawdziwo
Ļ
ci przekazu............................................................. 241
Wymagania co do wy
Ļ
wietlanego i docelowego adresu URL............................... 241
Wymagania co do tre
Ļ
ci.......................................................................................... 241
Wymagania, co do tre
Ļ
ci dla dorosłych .................................................................. 242
Tre
Ļ
ci, których promowa
ę
nie wolno...................................................................... 242
Reklamy animowane................................................................................................... 243
Podstawowe informacje i wymagania .................................................................... 243
Dopuszczalne rozmiary reklam animowanych ....................................................... 243
Dodatkowe wymagania reklam animowanych ....................................................... 243
Reklamy Flash ............................................................................................................ 244
Informacje podstawowe .......................................................................................... 244
Zmienne ClickTAG w reklamie Flash AdWords ................................................... 244
Ograniczenia
Ļ
ledzenia zdarze
ı
:............................................................................. 245
Reklamy gad
Ň
etowe Google? ..................................................................................... 246
Co to s
Ģ
reklamy gad
Ň
etowe? ................................................................................. 246
Jak tworzy si
ħ
reklamy gad
Ň
etowe ?....................................................................... 246
Ile kosztuj
Ģ
reklamy gad
Ň
etowe? ............................................................................ 247
Reklamy wideo ............................................................................................................... 248
Podstawowe informacje .............................................................................................. 248
Dost
ħ
pne formaty reklam wideo ............................................................................. 249
Wykorzystywanie ró
Ň
nych rozmiarów wideo ........................................................ 249
Modele cenowe w reklamie wideo ......................................................................... 250
Tworzenie reklamy wideo........................................................................................... 250
5
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cocksparrer.xlx.pl
  • Strona Główna
  • e-book.KFC Recipes.Authentic.KFC.Recipes, Książki, McDonald's and KFC's Delicious Recipes!
  • ebooksclub.org Custerology The Enduring Legacy of the Indian Wars and George Armstrong Custer, książki o indianach, indianie, indians
  • ebooksclub.org The First Americans Race Evolution and the Origin of Native Americans, książki o indianach, indianie, indians
  • ebooksclub.org Colonial America to 1763 Almanacs of American Life , książki o indianach, indianie, indians
  • ebooksclub.org An Introduction to the Study of Indian History, książki o indianach, indianie, indians
  • ebook Odpowiedzi na pytania ksiegowych, ksiegowosc pytania odpowiedzi
  • ebooksclub.org Christopher Columbus Early America Primary Source Readers , książki o indianach, indianie, indians
  • ebooksclub.org Columbus in the Americas Turning Points in History , książki o indianach, indianie, indians
  • ebooksclub.org Sitting Bull Famous Figures of the American Frontier , książki o indianach, indianie, indians
  • ebooksclub.org Native North American Armor Shields and Fortifications, książki o indianach, indianie, indians
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • megastarosta.xlx.pl