czarna-ksiega-perswazji.-uzywaj-nlp, ebooki(1)
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Persuasion Skills Black Book
Spis treci
Powiedzieli o Czarnej ksidze .................................................................... 7
Podzikowania ......................................................................................... 11
Przedmowa .............................................................................................. 12
Wprowadzenie ......................................................................................... 14
Wartoci, etyka i manipulacja ................................................................. 16
Jak korzysta z tej ksiki? ...................................................................... 18
10 minut praktyki dziennie ....................................................................... 21
N
AJWANIEJSZE KWESTIE
......................................................................... 22
Zmiana kierunku myli rozmówcy ............................................................ 23
P
RZYKAD Z JEDNYM POSUNICIEM
............................................................. 26
Z
ASTOSOWANIA WZORCA REDEFINICJI
.......................................................... 27
WICZENIE WZORCA
................................................................................ 29
C
ZY JESTE NAPRAWD ZAANGAOWANY W
NAUK
UMIEJTNOCI PERSWAZJI
? ... 30
W
ICEJ PRZYKADÓW I ILUSTRACJI WZORCA REDEFINICJI
................................. 31
Ramy porozumienia ................................................................................. 33
U
ZYSKIWANIE ZGODY I WYKLUCZAJCE SPRZECIW WARUNKOWANIE
.................... 34
R
AMY POROZUMIENIA
.............................................................................. 34
P
ROSTE WICZENIE
................................................................................. 35
R
AMY POROZUMIENIA RAZ JESZCZE
............................................................. 35
Z
GADZA SI NA WSZYSTKO
? .................................................................... 36
W
ARIACJE NA TEMAT
............................................................................... 38
D
RUGA CZ FRAZY
............................................................................... 39
Jak by przekonujcym? ......................................................................... 41
P
OMYSY NA ZASTOSOWANIA WZORCÓW
...................................................... 43
T
ECHNIKA SPRZEDAY
:
BUDOWANIE
„
ZBIORÓW
TAK
” ....................................... 45
T
ECHNIKA
NLP:
HIPNOTYCZNE DOPASOWYWANIE I
PROWADZENIE
...................... 46
T
ECHNIKA HIPNOTYCZNA
:
PRZERWANIE WZORCA
NLP ..................................... 46
P
RZYKAD PRZERWANIA WZORCA
............................................................... 47
Z
MIANA POSTRZEGANIA
............................................................................ 48
P
OZYCJE PERCEPCYJNE I NATURA RZECZYWISTOCI
........................................ 49
P
OZYCJE PERCEPCYJNE I NATURA JESZCZE JEDNEJ RZECZYWISTOCI
.................. 51
R
ADZENIE SOBIE ZE SPRZECIWEM I HIPNOTYCZNE WZORCE JZYKOWE
................. 51
NLP
A RADZENIE SOBIE ZE SPRZECIWEM
...................................................... 53
U
KRYTA HIPNOZA W RZECZYWISTYM WIECIE
................................................ 54
N
AJWANIEJSZA TAJEMNICA PERSWAZJI
NLP ............................................... 55
3
Rintu Basu
Uywanie prostych sów w celu dodawania i usuwania myli .................. 57
P
OSUGIWANIE SI PROSTYMI SOWAMI
W CELU WYWIERANIA WIKSZEGO WPYWU NA INNYCH
................................. 57
By na tyle pewnym siebie, by wiczy w rzeczywistych sytuacjach ....... 63
P
OZBD SI OBAW PRZED PORAK
........................................................... 63
W
YKORZYSTYWANIE POZYCJI PERCEPCYJNYCH
W CELU STWORZENIA BARDZIEJ PRZEKONUJCEJ OSOBOWOCI
....................... 66
N
AUCZ SI MÓWI DO SIEBIE TAK
,
BY BUDOWA POZYTYWN SAMOOCEN
........... 68
Wzorce wiadomoci ............................................................................... 70
W
ZORCE WIADOMOCI
NLP .................................................................... 71
P
RZYKADY WZORCÓW WIADOMOCI
......................................................... 72
Dobry kontakt… wicej ni naladowanie? ............................................. 76
C
ZYM JEST DOBRY KONTAKT
? —
PODSTAWY
............................................... 77
S
TANDARDOWE PODEJCIE DO PROCESU
NAWIZYWANIA DOBREGO KONTAKTU W
NLP
.......................................... 77
D
OBRY KONTAKT W JEDNYM ATWYM KROKU
................................................ 80
U
KRYTA KONTROLA NAD PRZEBIEGIEM ROZMOWY
........................................... 81
Dopasowywanie i prowadzenie … ........................................................... 84
D
OPASOWUJ SI I PROWAD
...................................................................... 85
T
RADYCYJNA HIPNOTYCZNA TECHNIKA SPRZEDAY
......................................... 85
P
RZYKADY DOPASOWYWANIA I PROWADZENIA
.............................................. 88
H
IPNOTYCZNY JZYK
NLP:
RZUTOWANIE W PRZYSZO
................................. 89
R
EZULTATY DOPASOWYWANIA I PROWADZENIA
.............................................. 90
H
IPNOTYCZNY JZYK
:
WARUNEK
................................................................. 91
J
ESZCZE JEDEN ASPEKT DOPASOWYWANIA I PROWADZENIA
............................... 92
Wykorzystywanie wewntrznych reprezentacji do ukrytego
ukierunkowywania myli ......................................................................... 94
K
LUCZ DO TECHNIK PERSWAZJI ODDZIAUJCYCH NA PODWIADOMO
…
M
ÓW O TYM
,
CO CHCESZ UMIECI W UMYLE ROZMÓWCY
........................... 95
P
RZYKAD UKRYTEJ HIPNOZY
..................................................................... 98
C
ZY ZASTOSOWANIE HIPNOTYCZNYCH WZORCÓW JZYKOWYCH JEST
MANIPULACJ
? ................................................................................... 98
Pytania s odpowiedzi ......................................................................... 101
D
LACZEGO MIABY CHCIE WPROWADZI ODBIORC W GBSZY TRANS
? ........ 102
Z
MYSOWY JZYK
NLP:
ROZWIJANIE PROCESOWYCH
HIPNOTYCZNYCH WZORCÓW
JZYKOWYCH
.................................................................................... 103
P
YTANIE
NLP
JEST ODPOWIEDZI
............................................................. 105
H
IPNOTYCZNE WICZENIE
NLP ................................................................ 110
4
Czarna ksiga perswazji
Pisemne wzorce perswazji .................................................................... 112
C
ZTERY KLUCZE DO WZORCÓW JZYKOWYCH
............................................... 112
A
NALIZA JZYKA HIPNOTYCZNEGO UYTEGO W E
-
MAILU
................................. 116
R
ÓNICA MIDZY WZORCAMI PISANYMI I MÓWIONYMI
.................................... 122
Jak to wszystko poczy? ..................................................................... 123
U
KRYTE HIPNOTYCZNE SKRYPTY PERSWAZYJNE
,
DZIKI KTÓRYM BDZIESZ ROBI SZYBSZE POSTPY
.................................... 124
H
IPNOTYCZNE SKRYPTY PERSWAZYJNE
...................................................... 124
K
ONTROLA STANÓW A UMIEJTNOCI PERSWAZJI
NLP ................................. 126
P
LANOWANIE HIPNOTYCZNYCH TECHNIK PERSWAZJI
...................................... 126
H
IPNOTYCZNE WZORCE PERSWAZJI
NLP .................................................... 127
H
IPNOTYCZNA PERSWAZJA
,
WICEJ NI TYLKO WZORZEC JZYKOWY
................. 128
P
RZYKAD PODEJCIA STRATEGICZNEGO
.................................................... 128
Proces sprzeday NLP zdekonstruowany ............................................... 132
P
RZED SPOTKANIEM Z POTENCJALNYM KLIENTEM
......................................... 132
P
OCZTEK SPOTKANIA
........................................................................... 133
A
NALIZA POTRZEB
................................................................................. 133
CZENIE ROZWIZA I POTRZEB
.............................................................. 134
R
ADZENIE SOBIE ZE SPRZECIWEM
............................................................. 135
P
ROBA O ZAWARCIE TRANSAKCJI
............................................................ 136
P
OWSTRZYMYWANIE WYRZUTÓW SUMIENIA NABYWCY
................................... 136
Stosowanie porówna w celu wytworzenia
u odbiorcy podanego stanu ................................................................ 139
W
ZORCE NISZCZENIA DECYZJI
.................................................................. 140
J
ZYK
NLP:
RZUTOWANIE W PRZYSZO I WIZANIE MYLI
........................... 141
Przechodzenie od monologów do hipnotycznych rozmów perswazyjnych ....144
J
AK LEPIEJ WYKORZYSTYWA HIPNOTYCZN PERSWAZJ W
ROZMOWACH
.......... 145
T
ECHNIKA
NLP:
POZYCJE PERCEPCYJNE
.................................................... 145
J
ZYK
NLP:
WYPOWIADANIE WZORCÓW
..................................................... 145
H
IPNOTYCZNE KONWERSACJE PERSWAZYJNE
.............................................. 146
S
KRYPT UWODZENIA
NLP —
POCZTEK
................................................... 147
Przekonywanie rozczarowanego zespou ............................................... 151
P
RZYWÓDZTWO
NLP:
ZARZDZANIE ZESPOEM
........................................... 151
Koniec pocztku .................................................................................... 155
S
TOSOWANIE WZORCÓW JZYKOWYCH
NLP
W PRAWDZIWYM WIECIE
.............. 156
Z
ARZDZANIE ROZMOW WEDUG
NLP:
RADZENIE SOBIE Z KRZYKACZAMI I DOMOKRCAMI
.................................... 156
5
Rintu Basu
O
BSUGA KLIENTA WEDUG
NLP:
RADZENIE SOBIE Z ROZGNIEWANYMI KLIENTAMI
......158
W
ZORCE UWODZENIA
NLP ...................................................................... 159
W
ZORCE HIPNOTYCZNE
:
KOCZENIE POCZTKU
............................................ 161
Róne wzorce i przykady do zabawy ..................................................... 164
S
KRYPTY OPARTE NA UKRYTEJ HIPNOZIE
.................................................... 165
W
YSOKO
,
GONO I TON GOSU RAZ JESZCZE
...................................... 165
U
KRYTA HIPNOZA
:
PRZYKAD Z KONTEKSTU SZKOLENIOWEGO
......................... 166
H
IPNOTYCZNE UWODZENIE
:
PRZYKAD PERSWAZJI
NLP ................................ 168
U
KRYTA PERSWAZJA
NLP
W TRAKCIE IMPREZY BRANOWEJ
........................... 170
Zastosowania NLP w biznesie: taktyka perswazji .................................. 171
T
AKTYKA BIZNESOWA
NLP:
REZULTATY
..................................................... 172
Z
ASOBY DOTYCZCE NEUROLINGWISTYCZNEJ PERSWAZJI
............................... 173
N
EUROLINGWISTYCZNE WZORCE PERSWAZJI A KIEROWANIE PRZEOONYMI
........ 176
P
RAKTYCZNY PRZYKAD KOTWICZENIA W KONTEKCIE SZKOLENIOWYM
............... 176
D
EMONSTRACJA KOTWIC
NLP ................................................................. 176
Neurolingwistyczne techniki motywowania zespou handlowców .......... 178
T
OSAMO
,
WARTOCI I PRZEKONANIA
NLP ............................................. 179
K
OTWICZENIE NEUROLINGWISTYCZNE W CELU ZMIANY EMOCJI
......................... 180
H
IPNOTYCZNE WZORCE JZYKOWE W SPRZEDAY
......................................... 180
Zaawansowane techniki perswazji: kieruj swoim szefem ...................... 182
Zasoby i nastpne kroki ......................................................................... 184
Z
AAWANSOWANE WZORCE PERSWAZJI DLA POCZTKUJCYCH
… .................... 184
P
OZA
NLP:
PRAWDZIWY KURS
NLP P
RACTITIONER
...................................... 184
D
OBRY KONTAKT
,
KOTWICZENIE I UMIEJTNOCI Z ZAKRESU KOMUNIKACJI
NIEWERBALNEJ
.................................................................................. 185
F
ORA
NLP .......................................................................................... 185
K
SIKI O
NLP .................................................................................... 186
Dodatkowy wzorzec — cakiem gratis ................................................... 188
O Rintu Basu .......................................................................................... 194
6
[ Pobierz całość w formacie PDF ]