e-edukacja 3, Ebooki - porządki w trakcie, podręczniki, Pedagogika
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
 e-edukacja.net
pod redakcjÄ…
Marcina DÄ…browskiego i Marii ZajÄ…c
Materiały z III ogólnopolskiej konferencji
Rozwój e-edukacji
w ekonomicznym szkolnictwie wyższym
zorganizowanej
16 listopada 2006 roku
w Akademii Ekonomicznej w Krakowie
www.e-edukacja.net
Publikacja wydana przy wsparciu Konfederacji Pracodawców Polskich
Warszawa, kwiecień 2007
© Copyright by
Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych
Al. Niepodległości 162, lokal 150
02-554 Warszawa
tel./fax (22) 646 61 42
e-mail: biu ro@fun da cja.edu.pl
Recenzja naukowa:
prof. dr hab. inż. Jan Goliński
prof. dr hab. Witold Kosiński
Korekta polonistyczna: Marta Sachajko
ISBN: 83-922607-6-7
Nakład: 500 egz.
Spis treści
Wstęp ..................................................................................................................
7
Część I
Wyzwania dla szkolnictwa wyższego
Zbigniew Marciniak
Edukacja medialna jako fundament e-edukacji ................................................
15
Krzysztof Wereszczyński
Biblioteki cyfrowe jako jeden z elementów społeczeństwa wiedzy
z andragogicznego punktu widzenia ................................................................
19
Jerzy Cieślik, Justyna Hofmokl
Elektroniczne platformy edukacyjne: otwarte czy zamknięte? ...........................
30
Piotr Bołtuć
Przemiana paradygmatu w szkolnictwie wyższym i ekspansja e-learningu
z perspektywy amerykańskiej ..........................................................................
37
Część II
Praktyka e-edukacji
Jerzy Skrzypek
Model wdrożenia strategii e-learningowej na przykładzie
Akademii Ekonomicznej w Krakowie ...............................................................
49
Beata Żelazko
Dydaktyczne aspekty e-learningu na przykładzie przedmiotu
Lokalizacja przedsiębiorstw ..............................................................................
57
Zbigniew Binderman, Bolesław Borkowski, Andrzej Jakubiec,
Waldemar Karwowski, Tomasz Minkowski, Arkadiusz Orłowski, Marian Rusek
Blended learning na platformie Moodle – doświadczenia z nauczania
przedmiotów ekonomicznych i informatycznych ..............................................
64
3
Kształcenie na odległość – wyzwania i szanse ...................................................
11
Tomasz Goban-Klas
[ Pobierz całość w formacie PDF ]