eBooks.PL.3D.Studio.MAX.Matrix.-.Jak.To.Zrobic, Wszystko inne, Ebooks
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
IDZ DO
SPIS TRECI
3D Studio MAX.
Matrix — jak to zrobiæ?
KATALOG KSI¥¯EK
KATALOG ONLINE
Autor: Piotr Wysocki
ISBN: 83-7197-421-3
Format: B5, stron: 152
Zawiera CD-ROM
ZAMÓW DRUKOWANY KATALOG
CENNIK I INFORMACJE
Ksi¹¿ka ta jest przeznaczona zarówno dla osób, które stawiaj¹ dopiero pierwsze kroki
w pracy z programem 3D Studio MAX , jak i dla tych, które zetknê³y siê z nim ju¿
wczeniej. Zosta³y w niej bardzo przystêpnie opisane praktyczne przyk³ady animacji
filmowych efektów specjalnych, co daje du¿¹ satysfakcjê z nauki.
W æwiczeniach Autor wykorzystuje swoje dowiadczenie w fotografii — jego uwagi
przydadz¹ siê osobom, które potrafi¹ ju¿ wykonaæ scenê, ale wci¹¿ maj¹ problemy
z jej prawid³owym owietleniem. Ksi¹¿ka szczegó³owo opisuje kolejne etapy pracy.
Korzystanie z tych wskazówek pozwoli Wam sprawnie wykonaæ podobne dzie³o za
pierwszym razem i unikn¹æ wielu niepotrzebnych b³êdów.
ZAMÓW INFORMACJE
O NOWOCIACH
ZAMÓW CENNIK
CZYTELNIA
FRAGMENTY KSI¥¯EK ONLINE
Wydawnictwo Helion
ul. Chopina 6
44-100 Gliwice
tel. (32)230-98-63
e-mail: helion@helion.pl
Ksika ta jest przeznaczona zarówno dla osób, które stawiaj dopiero pierwsze kroki w pracy
z programem 3D Studio MAX, jak i dla tych, które zetkn$ły si$ z nim ju wcze&niej. Zostały
w niej bardzo przyst$pnie opisane praktyczne przykłady animacji filmowych efektów specjal-
nych, co daje du satysfakcj$ z nauki.
W ,wiczeniach Autor wykorzystuje swoje do&wiadczenie w fotografii — jego uwagi przyda-
dz si$ osobom, które potrafi ju wykona, scen$, ale wci maj problemy z jej prawidło-
wym o&wietleniem. Ksika szczegółowo opisuje kolejne etapy pracy. Korzystanie z tych
wskazówek pozwoli Wam sprawnie wykona, podobne dzieło za pierwszym razem i unikn,
wielu niepotrzebnych bł$dów.
© HELION 2001
ISBN:
83-7197-421-3
Wydawnictwo HELION
ul. Chopina 6, 44-100 GLIWICE
tel.: (32) 231-22-19, (32) 230-98-63
e-mail:
(katalog ksiek, ksi$garnia internetowa)
Drogi Czytelniku!
Jeeli chcesz oceni, t$ ksik$, zajrzyj pod adres
Moesz tam wpisa, swoje uwagi, spostrzeenia, recenzj$.
Wszystkie wyst$pujce w tek&cie znaki s zastrzeonymi znakami firmowymi bdD towaro-
wymi ich wła&cicieli.
Autor oraz Wydawnictwo Helion dołoyli wszelkich staraE, by zawarte w tej ksice informa-
cje były kompletne i rzetelne. Nie bior jednak adnej odpowiedzialno&ci ani za ich wykorzy-
stanie, ani za zwizane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor
oraz Wydawnictwo Helion nie ponosz równie adnej odpowiedzialno&ci za ewentualne
szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w ksice.
Wszelkie prawa zastrzeone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie cało&ci lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metod
kserograficzn, fotograficzn, a take kopiowanie ksiki na no&niku filmowym, magnetycz-
nym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Printed in Poland.
helion@helion.com.pl
Spis treci
Dlaczego?............................................................................................................................. 7
Cz I
Cz II
Ły"ka nie istnieje............................................................................................................... 15
Kamera! Akcja! ........................................................................................................... 17
Obrysowanie kształtu .................................................................................................. 18
Czego ły"ce brakuje, by by5 prawdziw(............................................................................ 34
Cz III
Uj7cie szóste................................................................................................................ 65
Cz75 praktyczna ............................................................................................................... 70
4
3D Studio MAX. Matrix — jak to zrobi?
Podzikowania
Na wstpie chciałbym podzikowa osobom, które przyczyniły si do napisania tej
ksiki:
Profesorowi Romanowi !ukowskiemu z Zespołu Szkół Fototechnicznych
w Warszawie dzikuj za pomoc w uzyskaniu dostpu do budynku szkoły
i sprztu o'wietleniowego oraz za wsparcie przy nagrywaniu materiału;
wdziczny take jestem za udział w tym trudnym przedsiwziciu, jakim
było wyedukowanie mojej osoby;
Dyrektorowi Zespołu Szkół Fototechnicznych w Warszawie, Edwardowi
Habasowi, dzikuj za udostpnienie budynku szkoły i wszelkich sprz-
tów, które były pomocne w realizacji tego przedsiwzicia;
Sebastianowi Wi'niewskiemu, który odgrywał rol Neo, dzikuj za szcze-
gólne po'wicenie, włcznie z naraaniem zdrowia;
Piotrowi Nowakowskiemu dzikuj za odegranie roli agenta;
Jackowi Zieli0skiemu dzikuj za cierpliwo' i wyrozumiało' wobec
mojej osoby, a take za cenne wskazówki dotyczce zawarto'ci tej ksiki;
Piotrowi Osieckiemu dzikuj za udostpnienie kamery video;
Marcie, mojej onie chciałbym natomiast serdecznie podzikowa za m-
ki, jakie przeywała przed komputerem, sprawdzajc wiczenia zamiesz-
czone w tej ksice, nie znajc przy tym programu 3D Studio MAX.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]